Kartka pudełkowa - kurs

Pół roku zleciało w okamgnieniu. Dziękuję za fajnie spędzony czas i zapraszam na pożegnalny kurs na kartkę pudełkową.


Pracę rozpoczynamy od wycięcia bazy. Przygotowujemy dwa duże i dwa małe elementy według szablonu (linie przerywane oznaczają miejsca zbigowania papieru):


Wykorzystałam arkusz papieru z kolekcji Kolory miłości Piątku Trzynastego oraz papier The best of Galerii Papieru.


Paski przyklejamy do węższej części bazy tuż poniżej linii zgięcia.


Następnie sklejamy dwie części bazy ze sobą.


Do zakładek (zarówno na bazie, jak i na paskach) przyklejamy taśmę dwustronnie klejącą, zdejmujemy papier zabezpieczający i sklejamy całość na płasko.


Uzyskujemy takie pudełko:


Z zielonego papieru wycinamy paski trawy korzystając z wykrojnika i maszynki.


I przyklejamy je do pasków bazowych.


Środek pudełka możemy ozdobić dowolnymi elementami: gotowymi grafikami, odbitkami stempla, elementami wyciętymi z arkuszy papieru do scrapbookingu.

Ja wybrałam stempel, który pokolorowałam markerami.



Kartka po złożeniu ma wymiary 11,5 x 16,5 cm i mieści się do koperty formatu B6.

W pracy wykorzystałam:


Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia!


Komentarze

Popularne posty